vrijdag 9 maart 2012

Granny squares haken

Goedemorgen lieve medeblogers,

Allereerst van harte welkom aan de nieuwe volgers, we zijn bijna met 40 dus moet ik stilletjes een  nieuwe give-away gaan denken.  Voor alle  volgers, hartelijk dank om steeds opnieuw een toffe reactie te plaatsen, ik zeg het niet genoeg maar ik stel het enorm op prijs en ik geniet steeds weer van jullie lieve reacties.

Met het weekend voor de deur laat ik jullie graag mijn tweede inspirerende boek zien. Het gaat over een ander hobby van mij: Haken, dit doe ik sinds kort weer. Maar ik was totaal vergeten hoe je granny's moest haken en ik kon de telpatronen niet lezen omdat ik niet wist hoe het moest. In dit boek is alles duidelijk uitgelegd dus moet het haalbaar zijn om hier iets uit te maken.

Dit zijn mijn favorieten:
Kakelbont rolkkussen
Elegant paar voor het bad
Mijn superfavoriet: Kapstok met hartjes
Betoverend brillenetui
Moderne boodschappentas
Broodmandje met bloemen
Mokkenwarmer
In totaal zo'n 26 inspirerende patronen, maar als je je fantasie laat werken haal je er beslist meer uit.

Het is tevens ook de laatste dag om je op te geven voor de give-away. Je kan dit patroon winnen:

Als je nog wilt meedingen naar dit patroon plaats dan een reactie bij het bericht van 22 februari, dit is voor mij het eenvoudigste.
Dan rest mij nog een ding te zeggen; Fijn weekend iedereen.

Liefs cindy

6 opmerkingen:

  1. Leuk dat je dit boek ook hebt. Het is een super boek, zelf ben ik met het grijze kussen bezig wat hierin staat beschreven. Overigens niet in het grijs maar in aqua blauw. Veel plezier ermee en ben benieuwd wat je er uit gaat maken.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JAAAAAAAAAA dat boek heb ik ook! Zo leuk en zo verslavend hihihihi!!!! Veel plezier ermee meis!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie boek
    wat je allemaal kan maken
    juist maar met vierkanten haken !
    groetjes uit belgie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk allemaal, je zou er zo direct aan beginnen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely things you have made in lovely colours!
    Hälsningar Gudrun/Sweden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit boek staat op mijn verlanglijstje. Duurt alleen nog zo lang voor ik jarig ben;-(

    Ik kwam deze blog tegen via, via , via maar ga hem zeker volgen

    BeantwoordenVerwijderen