zondag 22 januari 2012

Leuk opberg idee

Op de site van L7 quilt co zag ik het volgend opberg idee, het heeft helemaal niets met onze hobby's te maken, maar ik vond het zo bruikbaar dat ik hem hier graag aan jullie wil meegeven.
Af en toe moet ik opzoek naar mijn kussensloop, dit idee vond ik daarom zo origineel, plooi je dekbedovertrek en je 2de kussensloop zo dat je het in je andere kussensloop kan stoppen, zo raakt er niets verloren en heb je meteen alles bij de hand om je bed van propere lakens te voorzien.

Nog een fijne zondag
Liefs cindy

6 opmerkingen:

  1. ik hou wel van die ideeen en leuk om te delen toch gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee dat ziet netjes zeg zo in de linnenkast.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Cindy, ik vind het een super goed opgeruimd idee. ik ga het ook eens proberen.
    groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o, dat is inderdaad een heel leuk idee. mercie voor de tip

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja dat is nog eens een leuk opbergidee
    je moet er maar opkomen
    grtjs caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. superleuk idee, heb je er nog meer? want opruimen........tja
    freubelgroetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen