maandag 10 oktober 2011

Afgewerkte werkjes

Het fototoestel is weer thuis en dochterlief ook. Ze heeft genoten van het concert. Daarmee heb ik nu even de tijd om mijn werkjes te fotograferen.
Ik ben een enorme fan van AOY, in mijn volgende berichten zul je dat zekers merken. Na twee jaar was die eindelijk af, want zoals bij velen onder ons werk ik niet aan 1 werkje tegelijkertijd. En nu pronkt die eindelijk in de huiskamer waar ik er elke dag van kan genieten.





Van leuke sokken een knuffelbeest maken. Dit doe ik graag samen met de dochter. Wordt vervolgd....

3 opmerkingen:

  1. wat een prachtig werk..heb me aangemeld bij je,dan kan ik eens vaker komen kijken ;))
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi borduurwerk Cindy.
    Je blog heb ik bij mijn blog die ik volg gezet en ik zal zeker vaker bij je komen kijken.

    BeantwoordenVerwijderen